Mä oon aina miettinyt tätä, mutten koskaan kokenut että mulla olisi mitään järkevää kirjoitettavaa. Nyt ajattelin että kuitenkin kokeilen!

Tosiasiassa olen myös pitkällä sairaslomalla ja näin ollen minulla on hyyyvin tylsää.

Kerron hieman itsestäni alkuun, jotta joku voi jopa samaistua minuun, tai että minusta saa edes jotain irti. Olen siis äiti, "naimisissa" oleva sellainen. Naisen kanssa, joten ei kai virallisesti voi sanoa olevansa naimisissa, mutta koska olen aina halunnut naimisiin niin omasta mielestäni saan käyttää tuota sanaa. Poikalapsi on biologisesti minun, mutta koska olemme olleet vaimokkeeni kanssa yhdessä 3/4 lapsen elämästä, niin pidän vaimokettani hänen toisena vanhempanaan. Kolmansia vanhempia hänellä ei ole kuin biologisesti, tai näin ainakin ajattelen, koska ei heitä ole kummemmin täällä näkynyt.

En luokittele itseäni mihinkään kategoriaan seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Minusta kaikki saavat olla mitä ovat ja rakastaa ketä haluavat (tietysti muita vahingoittamatta). Itse ajattelen rakastuneeni ihmiseen, en sukupuoleen.

Kiinnostukseni aiheita yleisesti ovat perhe, lapset, sateenkaari-asiat, vaatteet/muoti, kosmetiikka, kekkerit, loma ja maailman meno :)